Reklamacije i zamjene

Kupljene proizvode možete vratiti u roku od 14 dana nakon primitka proizvoda, a možete zatražiti ili povrat novca ili zamjenu za novi proizvod. U slučaju da propustite zakonom propisani rok, povrat ili zamjena nisu mogući.

Proizvod koji se mora vratiti ili zamijeniti mora biti neoštećen, a mora biti uključena i originalna i neoštećena ambalaža sa svim dodacima. Proizvod od trenutka otkazivanja ugovora više ne smijete upotrebljavati.

Ako se ustanovi da je kupac prije podnošenja reklamacije pregledao i testirao proizvod u mjeri potrebnoj za utvrđivanje stvarnog stanja proizvoda, reklamacija će biti riješena pozitivno, u suprotnom će biti djelomično riješena ili pak ostati neriješena.

Svu robu kupljenu kod nas možete vratiti. Izuzetak je roba koja se iz higijenskih razloga ne može vratiti (npr. otvoreni kozmetički i ostali proizvodi koji dolaze u izravan dodir s kožom; isprobane zaštitne maske za lice). Za takvu robu higijenskog karaktera, koja se prodaje u zatvorenoj ambalaži, može se zatražiti odustajanje od ugovora i povrat kupovne cijene samo ako kupac vrati robu u originalnom, neoštećenom i neotvorenom pakiranju.

Molimo da nas pisanim putem i u roku od 14 dana od preuzimanja proizvoda za koji želite odustati od ugovora obavijestite o vašem odustanku od ugovora. Obavijest da otkazujete ugovor možete nam poslati redovnom poštom (NextLevel, d.o.o. - RETURNS, Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovenija) ili elektronskom poštom ([email protected]). Proizvod koji želite vratiti, morate nam poslati u roku od 14 dana od zahtjeva za otkazivanje ugovora.

Zahtjev za otkazivanje ugovora možete pronaći ovdje.

Troškove slanja vraćenog proizvoda snosi kupac.

Najkasnije u roku od 14 dana izvršit će vam se povrat novca ili će se vaš proizvod zamijeniti.

U slučaju odustajanja od ugovora, kada je potrošač kao način plaćanja odabrao plaćanje pouzećem u gotovini ili kreditnom ili platnom karticom, povrat sredstava se vrši bankovnim prijenosom. U tu svrhu su poduzeću NextLevel, d.o.o. potrebni podaci o potrošačevom bankovnom računu koje potrošač može poslati redovitom, preporučenom ili elektroničkom poštom. U slučaju da se podaci o bankovnom računu ne ustupe unatoč nekoliko podsjetnika, poduzeće NextLevel, d.o.o. zadržava pravo izdavanja bona u vrijednosti koja odgovara vrijednosti vraćene robe.

Reklamacija

Ako primijenite oštećenje proizvoda ili ako proizvod ne radi ispravno, možete zatražiti ostvarivanje prava iz jamstva. Proizvodi koji imaju jamstvo imaju priložen jamstveni list ili je jamstvo navedeno na računu. Ako jamstvo nije uključeno ili ako na računu nema podataka o jamstvu, proizvod nema jamstvo ili u ovom trenutku nema podataka o jamstvu. Svi električni proizvodi i oprema u našoj ponudi imaju jednogodišnje jamstvo.

Ostvarivanje prava iz jamstva moguće je samo za skrivene nedostatke koji nisu posljedica utjecaja kupca. Jamstvo se ne može ostvariti u slučaju:

  • mehaničkih oštećenja,
  • habanja koje je posljedica uporabe,
  • oštećenja i greške na proizvodu koji su nastali zbog nepravilne, nemarne i neprimjerene uporabe.

Proizvod i svu dodatnu opremu morate vratiti u besprijekornom stanju u originalnoj, neoštećenoj ambalaži. U protivnom slučaju, zahtjev će biti odbijen ili djelomično riješen.

Proizvod koji želite reklamirati pošaljite nam na adresu NextLevel, d.o.o. - RETURNS, Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovenija.

Reklamacijski zahtjev možete pronaći ovdje.

Ispunjeni reklamacijski zahtjev pošaljite nam poštom (NextLevel, d.o.o. - RETURNS, Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovenija) ili putem elektronske pošte ([email protected]).

Troškove slanja vraćenog proizvoda snosi kupac.

Žalba će biti riješena u roku od 14 dana nakon njezinog podnošenja.